• Satın Almış Olduğum Ürünü Nasıl İade Edebilirim?

Almış olduğunuz ürünü kullanılmamış olmak koşuluyla iade yapabilirsiniz. Ürünler elinize geçtiği günden itibaren 3 iş günü içinde carpe.com.tr ye üyelik bilgilerinizle giriş yapıp hesabım - iade taleplerim - sağ üst köşeden yeni talep oluştur butonuna basıp, ilgili sipariş numarasını seçip iade talebi oluşturmanızı rica ederiz. (IBAN yazarken boşluk bırakmayınız.) Bu işlemi tamamladıktan sonra, gün içinde, iade talebinizden, size özel oluşturulmuş olan, iade kodunuzu görebilirsiniz. 14 iş günü içinde de ürünü faturasıyla beraber Yurtiçi kargodan size vereceğimiz indirimli kod ile kargo ücreti, bizlere ait olacak şekilde tarafımıza gönderebilirsiniz. Yanlızca İade seçeneğimiz mevcuttur..

Önemli Not: Sitemizden alınan iç giyim, septum ve çorap ürünlerinde hijyen kuralları gereği iade işlemi yapılmamaktadır.

İade için gönderilecek ürünler ürünün içinde bulunduğu barkodlu şeffaf poşet ile hasarsız olarak  gönderilmelidir.Belirtilen şartları taşımayan paketler için işlem sağlanamayacaktır.

  • İade Etme Süresi Kaç Gündür ?

Tüketici Kanunu'ndaki ''Sebep Göstermeden Cayma Hakkı'' maddesine göre ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 3 iş günü içinde bizi 0 850 304 02 26 numaramızdan arayarak yada yukarıda belirtildiği üzere sistem üzerinden iade talebi oluşturarak iade yapacağınızı bildirip, 14 iş günü içinde de faturasıyla beraber Yurtiçi kargodan gönderebilirsiniz.

 

  • İade İşlemlerinde Kargo Masraflarını Ben Mi Ödeyeceğim ?

 Siparişinizde bizden veya kargodan kaynaklı bir sorun varsa kargo masrafları firmamız tarafından karşılanıyor. İade ücreti firmamız tarafından karşılanır. Anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi kargo ile oluşturulan iade talebi sonucu ekranda çıkan ücretsiz iade kodları ile bize gönderebilirsiniz.İletişim için Carpe Telefon Numarası: 0850 304 02 26

 

  • Siparişim Hangi Saatlerde Teslim Edilecek ?

Siparişiniz Yurtiçi Kargo tarafından 08:30-17:30 olan mesai saatleri arasında belirtmiş olduğunuz teslimat adresine gönderilmektedir.

 

  • Satın aldığım bir ürünü nasıl değiştirebilirim?

Sitemizden satın alınan ürünler için değişim işlemi yapılmamaktadır.

 

  • Mağazanızdan İade/Değişim Yapabilir Miyim ?
    Şuan için Mağzamız bulunmamaktadır. Sadece e ticaret sayfamız mevcuttur
     
  • İade Ettiğim Ürünün Geri Ödemesi Ne Zaman Yapılacak ?
    Ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra,paketinizin tarafımıza ulaşmasından itibaren 2 ile 7 gün iş günü içerisinde kredi kartı ile alışveriş yaptıysanız alışveriş yaptığınız kredi kartınıza,kapıda ödeme yaptıysanız iade talebinizde yer alan İBAN numaranıza ücret iadeniz sağlanacaktır.

İban numaranızı yazarken hesap sahibinin adı soyadı ve hangi banka olduğu da faturanın boş bir yerine not olarak yazılmalıdır. Kapıda ödeme ile yapılan alışverişlerin iade işlemlerinde, IBAN no bilgisi olmadan ücret iadesinin yapılması mümkün değildir.

  • Taksitli Ödemelerimin İadesi Nasıl Yapılacak ?
    Her türlü ödemenizde, tarafımızdan bankanıza tutar iade edilir. Ödemenizi taksitli olarak yaptığınızda, iadeniz her ay kartınıza, taksit tutarları kadar artı bakiye olarak yansıyacaktır. Yapılan iadenin kredi kartınıza her ay taksitli olarak yansıması tamamen bankaların süreç ve uygulamalarıyla ilgilidir. Konu hakkında detaylı bilgiyi bankanızdan alabilirsiniz. Ayrıca, ekstrenizde iade işlemini görebileceksiniz. Not: Ödemesini yapmış olduğunuz taksit tutarları, ilk ekstrenizle birlikte kredi kartınıza artı bakiye olarak yansıyacaktır.

  • Elime Geçen Ürün Kusurlu, Ne Yapmam Gerekiyor ?
    Satın alınan ürünün ayıplı olduğunun anlaşılması halinde, sabit hat numaramızdan (0850 304 02 26) bize 3 iş günü içinde bildirmeniz ve 14 iş günü içinde ürünü faturasıyla birlikte Yurtiçi Kargodan göndermeniz gerekmektedir. Bu durumda kargo ücreti tarafımızca karşılanacaktır. Ürün/ürünlerin stoklarda olmaması durumunda ürün bedeli tarafınıza geri ödenecektir.

  • Faturam Siparişimle Birlikte Teslim Edimedi, Nasıl İade Yapabilirim ?
    Her sipariş, faturasıyla birlikte kargoya verilir. Resmi faturanız, kargo barkodunuzla birlikte kargo poşetinizin üzerine yapıştırılmış bir şekilde size ulaştırılır.Siparişinize ait, E-Arşiv faturanızda 1 hafta içerisinde, sisteme kayıtlı e posta adresinize gönderilmektedir. Herhangi bir nedenden dolayı, faturanız siparişinizle birlikte gelmediyse kargo yetkilisine fatura talebinizi tekrar iletin. Talep ettiğiniz halde size teslim edilmeyen faturalarınız için tutanak hazırlatın ve bu konuda bizi bilgilendirin. Böylece, en kısa zamanda faturanızın aslı ya da "aslı gibidir” kaşeli bir kopyasını adresinize gönderebiliriz.
    İndirimli ve kampanyalı ürünlerimizde iade veya değişim yapılmamaktadır.

  • Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim ?
    Sipariş verildikten sonra, sipariş durumunuz "Sipariş Alındı" ise ve iptal etmek isterseniz, sitemiz üzerinden iade talebi oluşturabilir, siparişinizi iptal edebilirsiniz. Sipariş durumunuz, kargoya verildi şeklinde ise, faturanız kesilmiş ve siparişiniz yola çıkmış demektir ve tarafınıza ulaşmadan iptal edilemez.

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: EN